viernes, 15 de febrero de 2013

Recollida signatures

Beatriu Tudela, en nom de la Plataforma en defensa de les persones en dependència de l'Alcoià i El Comtat, ens fa arribar el següent comunicat, on demana la col·laboració de tothom en la recollida de signatures per sol·licitar la derogació de l'article 160 de la llei 10/2012 de Mesures Fiscals de Gestió Administrativa i Financera, tot donant suport al Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant. Tot seguit reproduïm el contingut d'aquest comunicat:


Te hacemos llegar esta campaña de recogida de firmas para solicitar la derogación del artículo 160 de la ley 10/2012 de Medidas Fiscales de Gestión Administrativa y Financiera, iniciativa que ha iniciado el Colegio Oficial de Trabajo Social de Alicante y a la que nuestro Colegio se ha adherido.

Te hacemos llegar la carta de adhesión para que como organización puedas adherirte, si así lo consideras oportuno.
Dado que la campaña la está gestionando el Colegio Oficial de Trabajo Social de Alicante, la carta firmada hay que remitirla a su correo electrónico: alicante@cgtrabajosocial.es

más información
I a més a més hi ha recollides de signatures contra les retallades en dependència. Ací baix teniu l'enllaç, punxeu-lo o copieu-lo a la barra d'adreces i signem tots. Recordeu-ho: TOTS PODEM SER DEPENDENTS! 

enllaç:   http://www.change.org/es/peticiones/mariano-rajoy-y-ana-mato-acaben-con-el-desmantelamiento-de-la-ley-de-dependencia-que-no-nos-recorten-la-ley-de-dependencia-por-todos

No hay comentarios:

Publicar un comentario